مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:352022-12-30سياسي

دشمنان دندان طمع تجاوز به ایران را کشیده اند


دشمنان جمهوری اسلامی که تا دیروز، ایران را کشوری بدون علم تلقی می کردند، امروز ایران را بزرگترین تهدید می دانند.

ایران در ساخت تجهیزات نظامی به قدرتی رسیده که دندان طمع متجاوزان به کشور را کشیده است و دشمنان می دانند که اگر دست از پا خطا کنند، - ایسنا/قزوین سخنگو سپاه پاسداران گفت: دشمنان جمهوری اسلامی که تا دیروز، ایران را کشوری بدون علم تلقی می کردند، امروز ایران را بزرگترین تهدید می دانند.

ایران در ساخت تجهیزات نظامی به قدرتی رسیده که دندان طمع متجاوزان به کشور را کشیده است و دشمنان می دانند که اگر دست از پا خطا کنند، چه اشتباه جبران نشدنی بزرگی را تجربه خواهند کرد.

سردار رمضان شریف روز جمعه 9 دی 1401 در مراسم روز بصیرت در جمع مردم قزوین، اظهار کرد: مقاومت، پایبندی ملت عزیز ایران، دشمنان را به ورطه سقوط و یأس کشانده است.

وی در ادامه گفت: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 که منتهی به حماسه 9 دی شد و امروز آن را گرامی می داریم، با منشأ اغتشاشات اخیر یکی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه هدف از اغتشاشات، از بین بردن آرمان های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: بی شک عاملان فتنه در ایران همان دشمنان انقلاب بودند که از ابتدای پیروزی انقلاب، گروهک های تروریستی مختلفی همچون کومله در کردستان و جندالشیطان در سیستان وبلوچستان را تشکیل دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان دندان طمع تجاوز به ایران را کشیده اند

دشمنان دندان طمع تجاوز به ایران را کشیده اند