مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:352022-12-30سياسي

علم، بصیرت و صبر؛ سه ضرورت مهم در مواجهه با فتنه ها


امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهید سلیمانی زمانی که خود را به معنای واقعی سرباز ولایت دانست خداوند به او این چنین عزت داد، گفت: سردار سلیمانی ثابت کرد سرباز واقعی ولایت است پس خداوند به او عزت داد.

- حجت الاسلام محمدعلی ارزنده 9 دی ماه در خطبه های نمازجمعه ملایر، با اشاره به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر اینکه بر روی سنگ قبر او نام سرباز بنویسند، مطرح کرد: تشییع جنازه سردار سلیمانی در ایران و عراق یک تشییع جنازه بی سابقه در طول تاریخ بود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری، بصیرت و به موقع عمل کردن در شخصیت وجودی سردار سلیمانی موج می زند، تاکید کرد: این پیام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و 9 دی است که اگر می خواهید در مسیر حق باشید باید تا آخرین نفس در مسیر ولایت بمانید.

ارزنده در ادامه یکی از شروط تقوای الهی در مسائل اجتماعی را بصیرت انسان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: زمانی که فتنه جامعه اسلامی را دربرگیرد به بصیرتی نیاز است که فرد در مسیر فتنه قرار نگیرد.

به گفته امیرالمؤمنین(ع) فتنه همه چیز را از بین می برد و آنچنان اوضاع و احوال شکننده می شود که آرامش و آسایش از شما سلب می شود.

وی با بیان اینکه در زمان فتنه غبار فتنه چنان جامعه را دربرمی گیرد که حتی دانشمندان و علما راه را از بیراهه تشخیص نمی دهند، افزود: در فتنه 88 برخی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم، بصیرت و صبر؛ سه ضرورت مهم در مواجهه با فتنه ها

علم، بصیرت و صبر؛ سه ضرورت مهم در مواجهه با فتنه ها