مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:352022-12-30سياسي

ایجاد تحول در نسل جوان توطئه های دشمنان را خنثی می کند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز لازم است یک تحول در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و میان نسل جوان شکل بگیرد تا به وسیله آن مکر و توطئه دشمنان خنثی شود.

- محمدعلی نکونام 9 دی ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به افراد با ایمان توصیه می کند از میان افرادی که دشمن خدا هستند دوست انتخاب نکنند چراکه این افراد همانند دوران پیامبر اکرم (ص) به دنبال از بین بردن حق هستند مانند همان فتنه ای که در سال 1388 در ایران رخ داد البته نکته مهم این است تلاش های دشمنان برای از بین بردن جبهه حق باطل است و به دنبال حوادثی چون فتنه 88 و اغتشاش اخیر حماسه های بزرگی چون 9 دی و یا تشییع های پرشور شهدای گمنام در سراسر کشور نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به افرادی که با دشمنان ارتباط دوستانه برقرار کرده و به میهن اسلامی خود ضربه وارد می کنند، افزود: این افراد قصد داشتند از طریق ارتباط با دشمنانی همچون آمریکای جنایتکار سودهایی به دست آورند درصورتی که این کار از سوی قرآن کریم نهی شده است چهره حقیقی آن ها با سرعت برای همگان آشکار می شود.

وی با بیان اینکه 9 دی ماه روز بصیرت است، ادامه داد: این روز بزرگ بیانگر این است که ملت ایران آیات نورانی ذکر شده از قرآن کریم را درک کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در نسل جوان توطئه های دشمنان را خنثی می کند

ایجاد تحول در نسل جوان توطئه های دشمنان را خنثی می کند