مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:402022-12-30ورزشي

روحانی: حاشیه ضربه بدی به تیم ملی کاراته زد/ طباطبایی به سهم خواهی ها پایان دهد


سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان گفت: حاشیه هایی که بعد از المپیک توکیو برای تیم ملی کاراته ایجاد شد ضربه بدی به این رشته ورزشی زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن روحانی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته کشورمان اظهار داشت: کاراته ما پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده در المپیک توکیو و اضافه شدن کاراته به رشته های مدال آور دچار چالش شد.

تیم ملی 3 رقابت قهرمانی جهان و 2 لیگ جهانی را از دست داد و به این رقابت ها به هر دلیلی اعزام نشد و اعزام نشدن تیم ملی روی روحیه ورزشکاران تأثیر گذاشت.

اعزام نشدن تیم ملی مسئله مدیریتی در فدراسیون نبود و مشکلات دیگری حاکم بود که بازیکنان را وارد حاشیه کرد.

وی افزود: اگر کاراته را 2 بخش پایه و بزرگسالان تقسیم کنیم باید بگویم در بخش پایه از زمانی که کرونا آمد 3 سال رقابت های بین المللی در رده های پایه برگزار نشد و بعد از فروکش کردن کرونا اولین مسابقاتی که در قزاقستان برگزار شد تیم ملی پایه را اعزام کردیم که نتیجه خوبی را هم رقم زد، اما امسال که تیم ملی به رقابت های جهانی ترکیه و قهرمانی آسیا ازبکستان اعزام شد نتیجه بدی را گرفت که این موضوع هم دلایل خود را دارد.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان درباره دلایل افت تیم های پایه عنوان کرد: یکی از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد تعدد مربیان در بخش تیم های پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: حاشیه ضربه بدی به تیم ملی کاراته زد/ طباطبایی به سهم خواهی ها پایان دهد

روحانی: حاشیه ضربه بدی به تیم ملی کاراته زد/ طباطبایی به سهم خواهی ها پایان دهد