مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:502022-12-30سياسي

9دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و بصیریت ملت ایران است


9دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و روز بیداری و بصیریت ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسم غلامرضا حسینی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه، بابیان اینکه 9 دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و روز بیداری و بصیرت ملت ایران است، تصریح کرد: در طول 43 سال پس از انقلاب، دشمنان با تمام توان و با فتنه های مختلف سرمایه گذاری می کنند که مشروعیت نظام و کشور را زیر سوال ببرند و در کشور بحران ایجاد کنند اما بصیرت و دشمن شناسی ملت هربار این فتنه را خاموش می کند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی افتخار ایران و منطقه مقاومت است و وجود ایشان در قبل و بعد شهادت موجب عزت و افتخار ایران و منطقه است.

امام جمعه موقت ارومیه در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: وصیت نامه شهید سردار سلیمانی باید الگوی عمل مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به توصیه های مراجع قم به مسئولان یادآور شد: مراجع سرمایه های دینی هستند که در بین مردم حضور دارند و توصیه های ایشان باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام اسم حسینی عنوان کرد: طبق فرموده مراجع، باید مسئولان در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و پاسخگو بودن فرهنگ سازی شود چرا که پاسخگو بودن موجب شفافیت و روشنگری و آگاهی در بین مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و بصیریت ملت ایران است

9دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و بصیریت ملت ایران است