مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 14:552022-12-30سياسي

مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها تدریس شود


امام جمعه جهرم با تاکید بر لزوم تبیین شخصیت شهید سلیمانی برای نسل جوان جامعه، گفت: جا دارد شخصیت این بزرگوار و مکتب سلیمانی در محافل آموزشی تدریس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین مدبر ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه جهرم با گرامی داشت روز بصیرت گفت: در جریان فتنه سال 88 مردم شهرستان جهرم یک روز زودتر از سایر نقاط کشور و در هشتم دی ماه به خیابان ها آمده و با رهبری انقلاب (مدظله العالی) بیعتی دوباره کردند و راه خود را از بدخواهان جدا و حماسه آفریدند.

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به 13 دی ماه سالگرد شهادت پرافتخار سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، بیان کرد: حقیقتاً شهادت این بزرگوار برای دنیای اسلام کمتر از زندگی اش نبود.

وی شهید سلیمانی را از نوادر روزگار دانست و افزود: باید فرصت را غنیمت شمرده و نگذاریم یاد و خاطره سردار دل ها در جامعه کمرنگ شود.

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر لزوم تبیین شخصیت شهید سلیمانی برای نسل جوان جامعه، تصریح کرد: جا دارد شخصیت این بزرگوار و مکتب سلیمانی در محافل آموزشی تدریس شود.

وی ادامه داد: در برخی منابع آموزشی دانشگاه ها که تکرار دروس متوسطه است را می توان حذف و به جای آن شخصیت الگومحور شهید سلیمانی را به جوانان شناساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها تدریس شود

مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها تدریس شود