مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:002022-12-30سياسي

اقدامات دشمن در فتنه 88 برای نوجوانان و جوانان تبیین شود


امام جمعه موقت دهاقان با بیان اینکه باید وقایعی که در فتنه 88 و سایر فتنه ها رخ داد به طور کامل برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود، گفت: وقتی اهداف شوم دشمنان و اقدامات ضد دینی و انسانی آن ها برای مردم آشکار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان،حجت الاسلام علیرضا اسماعیلی امام جمعه موقت دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان ضمن گرامی داشت دهه بصیرت و مقاومت اظهار داشت: همه باید بصیرت داشته باشند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند، تحقق بصیرت و انجام درست وظایف، نوعی تقوا است.

وی با اشاره به  9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد:باید وقایعی که در فتنه 88 و سایر فتنه ها رخ داد به طور کامل برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود تا این افراد دچار انحراف نشوند.

اسماعیلی با بیان این که مردم با بصیرت کامل برای مقابله با فتنه ها به میدان آمده اند، افزود: وقتی اهداف شوم دشمنان و اقدامات ضد دینی و انسانی آن ها برای مردم آشکار شد، وارد میدان شدند و به صورت جدی با آن ها مقابله کردند.

امام جمعه موقت دهاقان تصریح کرد:بصیرت مردم همیشه فتنه ها را خاموش کرده است، هرچه بصیرت و آگاهی مردم بیشتر باشد،دشمنان برای  ایجاد فتنه ها نا توان تر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دشمن در فتنه 88 برای نوجوانان و جوانان تبیین شود

اقدامات دشمن در فتنه 88 برای نوجوانان و جوانان تبیین شود