مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:202022-12-30بين الملل

واشنگتن: مشتاق همکاری با کابینه نتانیاهو هستیم


ما با دولت جدید همکاری خواهیم کرد تا از فرصت های مختلف استفاده و به طور مشترک با چالش های موجود در اسراییل و خاورمیانه مقابله کنیم.

- به دنبال ادای سوگند کابینه جدید رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی گفت که واشنگتن مشتاق همکاری با این کابینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای در این باره اظهار کرد: پیوندهای عمیق میان آمریکا و اسراییل همیشه مبتنی بر تعهد دائمی نسبت به امنیت اسراییل و برخی از اهداف مشترک از جمله اصول دموکراتیک و چشم انداز همزیستی اسراییل در صلح با همسایگان بوده است.

وی افزود: طبق گفته جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، ما با دولت جدید همکاری خواهیم کرد تا از فرصت های مختلف استفاده و به طور مشترک با چالش های موجود در اسراییل و خاورمیانه مقابله کنیم.

ما در عین حال به حمایت از راه حل دو کشوری ادامه خواهیم داد و با سیاست هایی که امکان پیاده سازی این راه حل را به خطر می اندازد یا با منافع و ارزش های مشترک ما در تضاد است، مقابله خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه این بیانیه با چشم پوشی از حمایت های مداوم واشنگتن از رژیم صهیونیستی در راستای کشتار فلسطینی ها بر تعهد کشورش بر تحقق آزادی ، عدالت ، امنیت و رفاه برای اسراییلی ها و فلسطینی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: مشتاق همکاری با کابینه نتانیاهو هستیم

واشنگتن: مشتاق همکاری با کابینه نتانیاهو هستیم