مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:202022-12-30سياسي

دشمنان خیال کردند با شهادت حاج قاسم موانع آن ها برداشته می شود


دشمنان خیال می کردند که با شهادت سردار سلیمانی همه موانع پیش روی آن ها برداشته می شود اما نمی دانستند که این تازه آغاز کار است و تشییع این شهید در کاظمین و کربلا آغاز شد و در سراسر ایران هم ادامه داشت و میلیون ها انسان نشان دادند که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان، در خطبه های این هفته نماز جمعه اردستان، اظهار داشت: در ماه دی نیز همچون بهمن اتفاقات و رویدادهای مهمی را در کشور داریم که در دی ماه به عنوان دهه بصیرت نام گذاری شده و از نهم تا نوزدهم دی ادامه دارد و فلسفه نام گذاری آن هم به سال 88 برمی گردد.

وی افزود: در سال 88 فتنه گران داخلی و خارجی فتنه ای ایجاد کرده و چندین ماه کشور در آشوب بود که قصد داشتند پایه های نظام را سست کرده و نابود کنند اما در روز نهم دی حماسه حضور توسط مردم آگاه و با بصیرت خلق شد.

دهشیری بابیان اینکه اگر دشمن شناسی و حضور مردم در سال 88 صورت نمی گرفت، سرنوشت انقلاب معلوم نبود، تأکید کرد: ضروری است که روز نهم دی را گرامی بداریم و شعار امسال این روز هم حمایت مردمی و مبارزه با جنگ ترکیبی عنوان شده است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سیزدهم دی ماه سال 98 و شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار بنا بر نقل خودش طی چهل سال با چفیه و پوتین به دنبال شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان خیال کردند با شهادت حاج قاسم موانع آن ها برداشته می شود

دشمنان خیال کردند با شهادت حاج قاسم موانع آن ها برداشته می شود