مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:302022-12-30سياسي

رییس جمهور 22 دیماه به یزد سفر می کند


استاندار یزد با بیان این که رییس جمهور 22 دیماه به این استان سفر می کند، گفت: آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب به استان یزد به طول 840 کیلومتر با اعتباری بالغ بر150 هزار میلیارد تومان معادل 150 سال بودجه جاری و عمرانی استان یزد از جمله طرح های در دستور کار .

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که رییس جمهور 22 دیماه به این استان سفر می کند، گفت: آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب به استان یزد به طول 840 کیلومتر با اعتباری بالغ بر150 هزار میلیارد تومان معادل 150 سال بودجه جاری و عمرانی استان یزد از جمله طرح های در دستور کار رییس جمهور در استان یزد است.

مهران فاطمی ظهر امروز در سخنرانی خود بعد از اقامه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن حماسه 9 دی ماه، اظهار کرد: این روز نماد بصیرت و ولایتمداری ملت شهید پرور ایران اسلامی است.

وی افزود: مردم ایران در روز 9 دی ماه اعلام کردند، اگر دشمن در برابر دین ملت ایران به ایستد در برابر تمام دنیای استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

استاندار دشمن در ماجرای سال 88 با رمز تقلب به دنبال وارونه نشان دادن حقیقت بود، گفت: در آن روز مردم صبور و بصیر ایران ثابت کردند که اجازه تکرار جمل را نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور 22 دیماه به یزد سفر می کند

رییس جمهور 22 دیماه به یزد سفر می کند