مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:352022-12-30سياسي

ابراز شگفتی جبلی از 3 بار تحریم صداوسیما در 2 ماه


تعدد تحریم های صداوسیما را نشان از «جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی و ایفای نقش مؤثر آن در بازتاب مسائل اخیر» دانست.

- تعدد تحریم های صداوسیما را نشان از جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی و ایفای نقش مؤثر آن در بازتاب مسائل اخیر دانست.

رییس سازمان صداوسیما با یادآوری اینکه همواره سازمان صداوسیما با تحریم ها روبه رو بوده است، در عین حال می گوید: تحریم گسترده شبکه های برون مرزی و داخلی و حتی سه بار تحریم سازمان صداوسیما در عرض دو ماه در نوع خود شگفت انگیز است، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبلی که در استان فارس و در جمع کارکنان صداوسیمای این استان سخن می گفت، تعدد تحریم های صداوسیما را نشان از جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی و ایفای نقش مؤثر آن در بازتاب مسائل اخیر دانست.

او ادامه داد: کشورها و نهادهایی که ادعای آزادی بیان، گردش آزاد اطلاعات و بازتاب صدای مردم را دارند و ادعای آنان گوش فلک را کر کرده است، تحمل ندارند حتی همین رسانه ملی در مرزهای داخل کشور، نفوذ آنها را دچار چالش سازد و تبلیغات دروغین و توطئه هایشان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه مقابله ما با قدرت رسانه ای بیگانه مقابله ای نامتوازن و نابرابر است، عنوان کرد: با وجود این نابرابری، متواضعانه با حداقل امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز شگفتی جبلی از 3 بار تحریم صداوسیما در 2 ماه

ابراز شگفتی جبلی از 3 بار تحریم صداوسیما در 2 ماه