مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:352022-12-30سياسي

حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود، گفت: در مقابل فتنه باید روشنگری کرد و این کار همه امت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در بروجن با اشاره به اینکه حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود، گفت: در مقابل فتنه باید روشنگری کرد و این کار همه امت است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از خواص در زمان فتنه به خاطر مصلحت اندیشی سکوت را ترجیح می دهند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) برای تبیین به مسجد رفت و در مقابل بزرگان اسلام که سکوت کرده بودند ایستاد و خطبه خواند و کار ایشان تبیین و روشگری از ولی خود بود.

جعفری اضافه کرد: پیام 9 دی این است که باید به موقع در صحنه حاضر شد و در مقابل تزویر دشمن روشنگری و تبیین کرد.

مدیران ناکارآمد باید از صحنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند وی با اشاره به اینکه به یاری خداوند ما از این گردنه سخت مشکلات عبور خواهیم کرد، گفت: مدیران ناکارآمد باید از صحنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: تیم مدیریت کشور باید کارآمد باشد و آدم های خوب اما بی عرضه نباید مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود

حماسه 9 دی تجلی بیعت امام و امت بود