مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:402022-12-30سياسي

تحسین بصیرت ملت از 9 دی 88 تا حوادث 1401/سخنرانان محوری چه گفتند؟


مراسم سالروز 9 دی در استان های مختلف ضمن گرامیداشت یاد سیدالشهدای مقاومت صحنه تجلیل از بصیرت ملت در رخدادهای مختلف انقلاب بود؛ همچنین سخنرانان محوری ویژگی های فتنه 88 را تشریح کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: امروز مردم در استان های مختلف در حالی سالروز یوم الله 9 دی را گرامی داشتند که این ایام با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است.

امروز ملت بازهم در تجمع هایی در سراسر کشور اعلام کرد که مردم بزرگ ایران اسلامی همچنان در صف اول دفاع از ایران و انقلاب حضور دارند.

همچنین سخنرانان و شخصیت های فرهنگی و سیاسی با تشریح مؤلفه های قیام مردمی 9 دی، ابعاد مختلف فتنه سال 88 و لزوم بصیرت افزایی در شرایط کنونی و حوادث اخیر کشور نکات و مطالبی را مطرح کردند.

در این مطلب، گزارش خبرنگاران مهر از اظهارات سخنرانان 9 دی در سراسر کشور را می خوانید.

محورهای مهم اظهارات سخنرانان تجمع های 9 دی متکی در تبریز: 9 دی ماه روز تولی و تبری ملت ایران است منوچهر متکی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه روز 9 دی در تاریخ انقلاب می درخشد، اظهار کرد: در انتخابات سال 88 مردم انقلابی و مسلمان ایران بعد از رأی دادن به جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، بالاترین رکورد حضور در یک انتخابات را شکستند و مشارکت بالای 85 درصدی داشتند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحسین بصیرت ملت از 9 دی 88 تا حوادث 1401/سخنرانان محوری چه گفتند؟

تحسین بصیرت ملت از 9 دی 88 تا حوادث 1401/سخنرانان محوری چه گفتند؟