مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:402022-12-30سياسي

شهید سلیمانی با بصیرت و جامعه نگری فراجناحی عمل کرد


شهید سلیمانی ویژگی های مختلفی داشت و با بصیرت و جامعه نگری فراحزبی و فراجناحی عمل کرد و خط قرمز او نیز امام خمینی(ره)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی تلاش برای تقویت بصیرت، حرکت در مسیر ولایت و مقاومت تا شهادت است.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: حضرت زهرا(س) نمونه بارز انسان متقی بود و با بصیرت تمام در مسیر ولایت ایستاد دفاع و مقاومت کرد و در نهایت جان خود را در این راه تقدیم کرد و به شهادت رسید.

آیت الله محامی با اشاره به سفر خود به شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، چابهار و در نهایت سفر به منطقه سیستان در طول نه روز عنوان کرد:  در سایر شهرستان های بلوچستان و سیستان شاهد تلاش های فراوان برای خدمت رسانی به مردم هستیم و در سایر نقاط استان پروژه هایی در حال انجام است و بنده بازدیدی از طرح های مختلف اداره راه و شهرسازی در جنوب استان داشتم که عامل خرسندی است و باید از همه این تلاش ها تشکر کنیم.

امام جمعه زاهدان به بیان دو آفت در این جهت پرداخت و افزود: برخی از مدیران اقدامات خود برای مسئولان مافوق را فراتر از واقعیت گزارش می دهند که چنین چیزی شایسته یک مسئول در نظام اسلامی نیست و بنده نیز در مواجهه با جنین افرادی عنوان کردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی با بصیرت و جامعه نگری فراجناحی عمل کرد

شهید سلیمانی با بصیرت و جامعه نگری فراجناحی عمل کرد