مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:452022-12-30سياسي

مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 و اغتشاشات اخیر یکسان است


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 با منشأ اغتشاشات اخیر یکسان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رمضان شریف، در تجمع مردم قزوین به مناسبت روز بصیرت و یوم الله 9 دی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران دشمن را نا امید کرده است، اظهار کرد: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 با منشأ اغتشاشات اخیر یکسان است.

وی افزود: هدف اصلی دشمن از راه اندازی اغتشاشات اخیر از بین بردن آرمان های انقلاب اسلامی و دور شدن انقلاب از اهداف رفیع خود است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن امروز ایران، همان دشمن قدیمی است که گروهک های تروریستی همچون کومله در کردستان و جندالشیطان در سیستان و بلوچستان را بر علیه ملت ایران سازماندهی کرده و به دنبال تجزیه خاک و نابودی دستاوردهای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه تلاش های دشمن بی نتیجه بوده آرمان های جمهوری اسلامی همچنان تابان و درخشنده است، تاکید کرد: فتنه انگیزی ها نه تنها ما را از اهداف خود دور نمی کند بلکه ملت را بیدارتر و بصیرتر از قبل می کند.

شریف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و چهره های آن به الگویی برای ملت های بیدار و آزاده دنیا تبدیل شده اند، تصریح کرد: این الگو شدن و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت تلاش ها و خون های مجاهدانه شهدای این مرز و بوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 و اغتشاشات اخیر یکسان است

مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال 88 و اغتشاشات اخیر یکسان است