مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 15:552022-12-30سياسي

ادعای غرب در مبارزه با تروریسم با ترور شهید سلیمانی منافات دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ادعای غرب به ویژه آمریکا در مبارزه با تروریسم با آنچه که در عمل و ترور شهید سلیمانی نشان دادند همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: از اهالی مکرم استان که به صورتی بسیار شایسته و قابل تحسین از شهدا استقبال و در تشییع آنها سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم از برادران محترم اهل سنت، از اهالی مکرم عنبران نیز قلباً تشکر می کنم که در تشییع و استقبال از یک شهید گمنام شاهکار کردند.

وی خاطرنشان کرد: برادران اهل سنت در کنار شیعه، عزیزان خود را در برابر دفاع از کشور عزیزمان ایران فدا کرده اند و در ادامه راه نیز دست در دست هم و دوش به دوش مثل بنیان مرصوص در برابر دشمن خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت در صف امت مرحومه خللی و فرجه ای برای نفوذ دشمن درست شود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمن در این خصوص حساب خاص باز کرده و حتی ناجوانمردانه دست به ترور علمای اهل سنت که موالی انقلاب هستند زده است ترور مرحوم شیخ الاسلامی عضو مجلس خبرگان از کردستان که شخصیتی بسیار معنوی، بصیر، خالص و اهل تحجد بود و همچنین در غائله اخیر ترور مولوی عبدالواحد ریگی که از طرفداران بسیار جدی انقلاب اسلامی بود از آن جمله است مقام معظم رهبری در شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای غرب در مبارزه با تروریسم با ترور شهید سلیمانی منافات دارد

ادعای غرب در مبارزه با تروریسم با ترور شهید سلیمانی منافات دارد