مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:102022-12-30اقتصادي

شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود


شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا به بیان آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت (ع) در ضرورت داشتن شناخت و بصیرت و اقدام آگاهانه در مواقع حساس و مهم پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان ایشان و روز ملی مقاومت گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد و اجازه نداد عزت اسلام در جهان خدشه دار شود.

امام جمعه آستارا تأکید کرد: شهید سلیمانی بدون هیچ ادعایی و به دور از هیاهو به وظیفه خود عمل می کرد و به خاطر اخلاص و دوری جستن از منافع شخصی در گیر و دار لابی گری ها و سیاست بازی نبود و علیرغم موقعیت بسیار مهمی که داشت هیچگاه از آن ذره ای استفاده نکرد و آن شیر بیشه های جنگ و نبرد همواره در خدمت محرومین و مستضعفان بود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خود به افزایش بی رویه قیمت ارز و طلا و خودرو در هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: متأسفانه هیچ نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود

شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود