مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:252022-12-30اقتصادي

صرفه جویی نشود تابستان قطعی برق خواهیم داشت


در صورتی که مردم در مصرف برق خانگی صرفه جویی کنند تابستان آینده برنامه خاموشی نخواهیم داشت و درصورت عدم همکاری احتمال قطعی برق خانگی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آرش کردی بعد از ظهر امروز در شورای اداری اظهار کرد: در صورتی که مردم در مصرف برق خانگی صرفه جویی لازم را داشته و آن را مدیریت کنند تابستان آینده برنامه خاموشی در کشور نخواهیم داشت و در صورت عدم انجام این همکاری احتمال قطعی برق خانگی وجود دارد.

وی افزود: البته ما برنامه ای با عنوان مدیریت مصرف در دست اقدام داریم که با اجرای دقیق آن می توانیم وضعیت  مطلوب تری در مقایسه با سال گذشته داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توانیر ایران از انعقاد قرارداد با بخش های صنعتی و کشاورزی برای مصرف بهینه برق و جلوگیری از خاموشی ها خبر داد و گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با نهاد های مصرف کننده همچون صنایع در زمینه، به دنبال آن هستیم کمترین محدودیت را در بخش خانگی داشته باشیم که البته این مهم با همکاری مردم در مصرف برق خانگی اتفاق خواهد افتاد.

کردی افزود: برنامه های مدیریت مصرف ما نیز نسبت به سال های گذشته از هوشمندی دقیق تری برخوردار شده و ما برای روز ها و ایام مختلف طراحی های مجزایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی نشود تابستان قطعی برق خواهیم داشت

صرفه جویی نشود تابستان قطعی برق خواهیم داشت