مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:252022-12-30ورزشي

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی پهلوان جان فدا در تبریز


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پهلوان جان فدا با حضور پر شور مردم تبریز در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پهلوان جان فدا با حضور پر شور مردم تبریز روز جمعه نهم دی ماه 1401 در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.

 مهدی نوایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در این مراسم با بیان اینکه بعد از وقفه چندین ساله شیوع بیماری کرونا امروز شاهد اولین همایش همگانی مردم تبریز هستیم؛ افزود: این مراسم با عنوان پهلون جان فدا به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بزرگ ائل گلی تبریز برگزار شد.

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز عنوان داشت: همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز در جهت موضوعاتی مثل سلامتی پسا کرونا و اهمیت ورزش در بین خانواده ها تدارک دیده شده است تا مردم ورزش را باز در سبد خانواده خود قرار دهند.

 نوایی با بیان اینکه استارت ورزش های همگانی از امروز زده شد، خاطرنشان کرد: برنامه توسعه ورزش همگانی شهرستان تبریز به جلسه شورای ورزش این شهرستان ارجاع داده خواهد شد و با همراهی شهرداری تبریز، کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و اداره ورزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی پهلوان جان فدا در تبریز

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی پهلوان جان فدا در تبریز