مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 16:452022-12-30سياسي

دشمن با فتنه انگیزی به دنبال توقف پیشرفت ایران است


رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: جمهوری اسلامی با مقاومت و ایستادگی، پیشرفت های فراوانی در عرصه های مختلف به دست آورده و دشمن با فتنه انگیزی به دنبال توقف این موفقیت هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد، حجت الاسلام مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار امروز در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای نماز جمعه سبزوار، شکل گیری فتنه های دائمی از سوی دشمن را به دلیل توانایی نظام و به منظور توقف مسیر پیشرفت کشور برشمرد و اظهار کرد: ایران اسلامی با ایستادگی در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده است و دیگر گزینه تهدید نظامی از سوی دشمن مطرح نیست بلکه آنها از قدرت نظامی ایران می هراسند و جمهوری اسلامی با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بدون تردید به لحاظ اقتصادی نیز ابرقدرت می شود.

وی هجوم و فتنه گری را جریانی دائمی دانست و گفت: فتنه همواره به یک شکل بروز نمی کند چرا که دشمن سخت ترین نقطه مقاومت را نشانه و هدف قرار می دهد و لازمه پیدا کردن مسیر درست در فضای غبارآلود فتنه، قدرت ایمان و بصیرت است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: دشمن حتی برای لحظه ای، مقابله با جریان حق را رها نمی کند و تصور این باور که دشمن، صحنه درگیری را رها نموده ناشی از نشناختن جریان مقابل حق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با فتنه انگیزی به دنبال توقف پیشرفت ایران است

دشمن با فتنه انگیزی به دنبال توقف پیشرفت ایران است