مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 17:002022-12-30سياسي

میراحمدی: حضور گسترده مردم در روز نهم دی 88 باطل السحر نقشه دشمنان شد


معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روزن نهم دی 88 باطل السحر نقشه دشمنان داخلی و خارجی شد، گفت: همین امر باعث شد مردم در راهپیمایی نهم دی شرکت بسیار گسترده ای داشته باشند.

- سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره حضور پرشور مردم در 9 دی سال 1388 و زدن مُهر پایان بر فتنه گفت: انتخابات سال 88 به شکلی پرشور برگزار شد و بالاترین میزان مشارکت مردمی را در آن شاهد بودیم که مردم به گزینه موردنظرشان رأی داده بودند.

وی با اشاره به طراحی های قبلی جریانات غرب گرا، افزود: البته از قبل طراحی شده بود که چنانچه کاندیدای مورد نظر جریان غرب گرا و استحاله شده درون انقلاب رأی نیاورد، نظام را به تقلب متهم کنند؛ برای این کار نیز از قبل زمینه سازی کرده بودند، مثلا کمیته صیانت از آرا تشکیل دادند تا فضای روانی جامعه را آماده کنند تا اگر در انتخابات گزینه موردنظرشان رأی نیاورد بگویند تقلب شده است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، گفت: گزینه استحاله شده جریانِ داخل انقلاب با اختلاف فاحشی شکست خورد که در نتیجه آن، طراحی ای که از قبل برنامه ریزی شده بود کلید خورد و بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراحمدی: حضور گسترده مردم در روز نهم دی 88 باطل السحر نقشه دشمنان شد

میراحمدی: حضور گسترده مردم در روز نهم دی 88 باطل السحر نقشه دشمنان شد