مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 17:152022-12-30اجتماعي

120 روستای فومن با مشکلات محیط زیستی مواجه هستند


فرماندار فومن با بیان اینکه این شهرستان دارای 130 روستا است، گفت: از این تعداد 120 روستای فومن درگیر مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور بعد از ظهر جمعه در جلسه ساماندهی اراضی ملی به بنیاد مستضعفان در شهرستان فومن، اظهار کرد: عدم ساماندهی اراضی ملی محدوده طرح های هادی موجب نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: عدم ساماندهی اراضی ملی در مناطق روستایی جلوی ساخت و سازها و گسترش روستا را گرفته است.

فرماندار فومن با بیان اینکه این شهرستان دارای 130 روستا است، گفت: از این تعداد 101 روستای فومن درگیر منابع طبیعی و اراضی ملی است.

فکور با تاکید بر تعیین تکلیف اراضی ملی و منابع طبیعی در روستاها، اضافه کرد: مسئله منابع طبیعی اجازه مرمت و بازسازی خانه های روستایی را نمی دهد و خطر تخریب این خانه ها در صورت بارش برف شدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه 19 روستای فومن مسئله زیست محیطی دارند، افزود: محیط زیست نه تنها اجازه ساخت و ساز به روستاییان نمی دهد بلکه برای ساکنین آن منطقه برای تخریب خانه ها پرونده سازی شده است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه اصلاح قوانین در بخش منابع طبیعی و محیط زیست ضرورت دارد، گفت: به گونه ای عمل شود که مردم در مناطق روستایی متضرر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 روستای فومن با مشکلات محیط زیستی مواجه هستند

120 روستای فومن با مشکلات محیط زیستی مواجه هستند