مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 20:152022-12-30اقتصادي

رفع تعهد ارزی شیر/ تداوم روند رفع تعهد ارزی مرکبات


وزیر جهاد کشاورزی از رفع تعهد ارزی شیر خبر داد و گفت: رفع تعهد ارزی مرکبات تا 50 درصد محقق شده و تا هفته آینده به 90 درصد می رسد.

- سید جواد ساداتی نژاد عصر امروز جمعه 9 دی ماه 1401 در نشست با نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی گلستان که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف تسریع در پیگیری و اجرای طرح های کشاورزی گلستان در جریان این سفر اختیارات وزیر به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تفویض می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه تفویض اختیارات به زودی به صورت رسمی ابلاغ می شود، ادامه داد: پس از این اقدام بروکراسی اداری برای پیگیری و اجرای طرح های توسعه استان گلستان حذف و روند نظارت ها و صدور مجوزها تسریع می یابد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پیمان سپاری ارزی توضیح داد: این مسأله برای وزارت جهاد کشاورزی بسیار مهم است و خوشبختانه در راستای چگونگی اجرای آن به نتایج خوبی رسیده ایم.

ساداتی نژاد از رفع تعهد ارزی شیر خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکبات تا 50 درصد رفع تعهد ارزی شده و در صورتیکه روند کارها به همین شکل ادامه یابد، یقیناً تا هفته آینده این رقم با رشد قابل توجه به 90 درصد می رسد.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی به بیان مطالب و نقطه نظرات مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند و تنی چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تعهد ارزی شیر/ تداوم روند رفع تعهد ارزی مرکبات

رفع تعهد ارزی شیر/ تداوم روند رفع تعهد ارزی مرکبات