مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 20:152022-12-30اقتصادي

معرفی برندگان هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری گلستان از پایان روز دوم هفته هشتم مسابقات سوارکاری کورس زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: برندگان اول تا سوم دو روز این رقابت ها رقمی معادل 9 میلیارد و 273 میلیون ریال جایزه دریافت کردند.

- ناصر رزاقیان عصر امروز جمعه 9 دی 1401 با بیان اینکه روز دوم هفته هشتم کورس زمستانه گنبدکاووس از ظهر امروز آغاز و لحظاتی پیش پایان یافت، اظهار کرد: در روز دوم برگزاری هفته هشتم 50 رأس اسب با هم به رقابت پرداختند که در مجموع رقمی معادل 5 میلیارد و 531 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در این روز اسب هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 کورس شامل یک دور هزار متری، یک دور هزار و 200 متری و چهار دور هزار و 600 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد، افزود: این رشته در استان گلستان قدمتی دیرینه دارد و گنبدکاووس به پایتخت سوارکاری کشور شناخته شده است.

گفتنی است، رقابت در دور دوم این مسابقات بین 7 رأس اسب نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس 3 بیش از سه ساله به مسافت هزار و 600 متر بود که اسب جانی بیگ سیاه پوش زودتر از دیگر اسب ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب های تاخته رستم خانی و سکوت گز به ترتیب دوم و سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

معرفی برندگان هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس