مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 21:102022-12-30بين الملل

کرملین آماده کمک به ثبات و بازسازی سوریه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از آمادگی مسکو برای کمک به بازسازی سوریه پس از اتمام بحران خبر داد.

- سخنگوی کاخ کرملین ضمن اشاره به پیام رییس جمهور روسیه به همتای سوری خود به مناسبت سال نو میلادی، گفت مسکو بر حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) از آمادگی مسکو برای کمک به بازسازی سوریه پس از اتمام بحران خبر داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین، گفت: روسیه آماده کمک به ثبات وضعیت و بازسازی پس از جنگ در سوریه است.

[ولادیمیر]پوتین [رییس جمهور روسیه]سال نوی میلادی را به [بشار]اسد [همتای سوری]خود تبریک گفت و بر حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی با اشاره به تماس تلفنی پوتین با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه نیز گفت: پوتین در پیام تبریک سال نو میلادی به اردوغان، به موفقیت پروژه های مشترک که امنیت انرژی جهان را تضمین می کند، اشاره کرد .

سخنگوی کرملین همچنین در واکنش به برخورد یک موشک اوکراینی به خاک بلاروس، تاکید کرد: این امر بسیار نگران کننده است، نه فقط برای ما بلکه برای بلاروس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین آماده کمک به ثبات و بازسازی سوریه است

کرملین آماده کمک به ثبات و بازسازی سوریه است