مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 22:402022-12-30سياسي

خط سازش با غرب و غرب گرایی در تقابل با روحیه انقلابی است


خط سازش با غرب و غرب گرایی در تقابل با روحیه انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در مراسم بزرگداشت یوم الله 9دی، با تاکید بر ضرورت گرامیداشت 9 دی در مساجد و مکان های مذهبی استان، اظهار کرد: موضوع مهم در کنار گرامیداشت  حماسه 9 دی، جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه باید خودمان را برای ایام دهه فجر و برگزاری مراسم های این ایام آماده کنیم، افزود: همچنین انتخابات سال آینده نیز در پیش است که باید از بصیرت مان در این انتخابات استفاده کنیم؛ به این معنا که انتخاب درست نشان دهنده بصیرت ما خواهد بود.

  نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: ملاک انتخاب ما همه ملاک مقام معظم رهبری است و باید کسی را از استان مان انتخاب کنیم که انقلابی بوده و دغدغه انقلابی داشته باشد و تقابل با استکبار جهانی و شیطان بزرگ برایش اصل باشد.

  محمدی لایینی بیان کرد: ما دو انتخاب در آینده داریم که باید از بصیرت مان کمک بگیریم و هوشیارانه عمل کنیم تا در راهی که خدا و شهدا می خواهند حرکت کنیم .

  وی با اعلام اینکه خط سازش با غرب و غرب گرایی در تقابل با روحیه انقلابی است، تصریح کرد: هر چه بلا به سر آمده از خط سازش با غرب است، به ما تلقین می کردند که اگر می خواهیم کشور رشد کند باید با غرب و آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط سازش با غرب و غرب گرایی در تقابل با روحیه انقلابی است

خط سازش با غرب و غرب گرایی در تقابل با روحیه انقلابی است