مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 23:352022-12-30سياسي

مشهورترین بلیزر ایران کجاست؟


ورود امام(ره) به ایران یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ معاصر به حساب می آید و به همین دلیل قانع کننده، آن بلیزر معروف با رانندگی محسن رفیق دوست را باید یکی از خودروهای تاریخی بدانیم.

- ورود امام(ره) به ایران یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ معاصر به حساب می آید و به همین دلیل قانع کننده، آن بلیزر معروف با رانندگی محسن رفیق دوست را باید یکی از خودروهای تاریخی بدانیم.

اما سرنوشت آن خودروی تاریخی چیست و آن خودرو الان کجاست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: خودروی معروف و پرماجرایی را که امام(ره) در بدو ورود به ایران سوار شد و در روز 12 بهمن 1357 در محاصره انبوه جمعیت قرار گرفت، حتماً یادتان هست.

یک بلیزر آبی و سفیدرنگ که امام(ره) روی صندلی جلوی آن نشسته بود و محسن رفیق دوست که در آن روز تاریخی راننده امام(ره) بود، هدایتش می کرد.

ورود امام(ره) به ایران یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ معاصر به حساب می آید و به همین دلیل قانع کننده، آن بلیزر معروف را باید یکی از خودروهای تاریخی بدانیم.

خودروهای تاریخی را هم به قول معروف لای زرورق نگه می دارند، چون فارغ از اینکه مورد استفاده چه کسی قرار گرفته به بخشی از تاریخ بدل شده و باید از آن مراقبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهورترین بلیزر ایران کجاست؟

مشهورترین بلیزر ایران کجاست؟