مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:002022-12-31حوادث

پیگیری برای اخذ تسهیلات بازسازی منازل زلزله زده بشرویه


برای اخذ مجوز ارائه تسهیلات برای منازلی که در زلزله اخیر بشرویه دچار آسیب جدی شدند پیگیری های لازم در سطح ملی صورت می گیرد تا این منازل نیز مقاوم سازی شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: برای اخذ مجوز ارائه تسهیلات برای منازلی که در زلزله اخیر بشرویه دچار آسیب جدی شدند پیگیری های لازم در سطح ملی صورت می گیرد تا این منازل نیز مقاوم سازی شوند.

جواد قناعت، جمعه شب 9 دی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده بشرویه در جمع خبرنگاران گفت: طی دو سه هفته اخیر شاهد وقوع چند زلزله با ریشترهای بالا در ارسک، شهر بشرویه و روستاها و مناطق اطراف آن بودیم که به لطف الهی خسارت جانی و مالی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خدا را شاکریم که با وجود بالا بودن درصد ریشتر زلزله، اما تلفات جانی و مالی نداشت و این نشان از اخلاص و دینداری مردم منطقه است.

استاندار با تأکید بر اینکه متأسفانه در این زلزله شاهد بودیم که بیشتر روستاهای بشرویه دچار آسیب شده بودند، گفت: امروز از روستاهای غنی آباد، رقه، کرند و چند روستای دیگر و همچنین شهر ارسک و بشرویه بازدید داشتیم، در بسیاری از روستاها خانه ها ترک های جدی دیده بودند لذا از مردم منطقه تقاضا داریم که تا حد امکان از اسکان های اضطراری پیش بینی شده برای خواب استفاده کنند تا قدری زمان سپری شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای اخذ تسهیلات بازسازی منازل زلزله زده بشرویه

پیگیری برای اخذ تسهیلات بازسازی منازل زلزله زده بشرویه