مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:402022-12-31اقتصادي

وقتی گره های کور 1200 واحد صنعتی در یک کلینیک باز می شود!


صدای اعضای کلینیک به گوش همه مسوؤلان استان رسیده است، هر چند مشکلات موجود در صنعت از جمله تامین سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی و مشکلات زیست محیطی و .

- گروه گزارش استان های خبرگزاری فارس- سوسن رحمانی؛ پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی امروز برای مسوولان از نان شب هم واجب تر است، چرا که اگر تولید و صنعت رونق بگیر بسیاری از مشکلات کشور و همچنین بحث بیکاری حل خواهد شد.

به همت سپاه استان زنجان کلینیکی در قالب بسیج صنعت استان با حضور تعدادی از دلسوزان صنعت تشکیل شده تا بی منت و به دور از هیاهو و بزرگ نمایی ها به بررسی مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان استان همت گماشته تا برای حل آنها اقدام کنند.

برای بررسی اقدامات این کلینیک به سراغ مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت و معدن استان زنجان رفته ایم تا اقدامات آنها در راستای حل مشکلات صنعت و معدن استان جویا شویم.

سید محسن احمدی، مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت و معدن استان زنجان می گوید؛ صدای اعضای کلینیک به گوش همه مسوؤلان استان رسیده است، هر چند مشکلات موجود در صنعت از جمله تامین سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی و مشکلات زیست محیطی و .

اجازه حضور موثر این کلینیک در عرصه اقتصاد را نمی دهد ولی با این حال با عزم راسخ جهادی و بسیجی اعضای کلینیک، مشکلات هزار و 200 واحد صنعتی به طور کامل در زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گره های کور 1200 واحد صنعتی در یک کلینیک باز می شود!

وقتی گره های کور 1200 واحد صنعتی در یک کلینیک باز می شود!