مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:552022-12-31ورزشي

برد، باخت و تساوی حاصل تلاش سه نماینده قزوین در لیگ های برتر


«کراپ الوند» که برای تداوم دومی در جدول لیگ برتر فوتسال به اصفهان سفر کرده بود دست خالی بازگشت، دختران هندبال «شیشه قزوین» اولین برد لیگ برتری خود را کسب کردند و «غفاری تاکستان» در لیگ فوتبال جوانان در خانه به تساوی رسید.

- ایسنا/قزوین کراپ الوند که برای تداوم دومی در جدول لیگ برتر فوتسال به اصفهان سفر کرده بود دست خالی بازگشت، دختران هندبال شیشه قزوین اولین برد لیگ برتری خود را کسب کردند و غفاری تاکستان در لیگ فوتبال جوانان در خانه به تساوی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، تیم کراپ الوند در حساس ترین بازی هفته و در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان رفت، دیداری که تکلیف تیم نایب قهرمان لیگ را مشخص می کرد در نهایت بازی با حساب 2 بر یک به سود تیم گیتی پسند به پایان رسید تا جایگاه دومی کراپ به حریف برسد و شاگردان لک با یک پله سقوط به مکان سوم جدول رسیدند.

گام محکم دختران هندبال شیشه قزوین در لیگ برتر تیم دختران شیشه قزوین در نخستین گام در هفته اول رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، در بازی خارج از خانه میهمان شهرداری ماهان کرمان بود.

نماینده استان در این بازی با حساب 34 بر 27 پیروز شدند تا نخستین سه امتیاز را دشت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد، باخت و تساوی حاصل تلاش سه نماینده قزوین در لیگ های برتر

برد، باخت و تساوی حاصل تلاش سه نماینده قزوین در لیگ های برتر