مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:552022-12-31سياسي

شورای مشورتی کشاورزی هرمزگان مکلف به احصای مشکلات کشاورزان هستند


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه شورای مشورتی در شهرستان ها مکلف به احصای مشکلات کشاورزان هستند، گفت: برای رفع دغدغه های فعالان بخش کشاورزی در حوزه انرژی نیازمند ایجاد اتحاد بین دستگاهی و ارائه نظرات کارشناسی هستیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه شورای مشورتی در شهرستان ها مکلف به احصای مشکلات کشاورزان هستند، گفت: برای رفع دغدغه های فعالان بخش کشاورزی در حوزه انرژی نیازمند ایجاد اتحاد بین دستگاهی و ارائه نظرات کارشناسی هستیم.

عباس مویدی صبح امروز (10 دی ماه) در نشستی مشترک با نمایندگان کشاورزان، و دستگاه های متولی انرژی استان، اظهار کرد: بخش کشاورزی به واسطه تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم، نقش استراتژیک و مهمی را در امنیت غذایی دارد.

وی در ادامه صنعت کشاورزی را یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی استان و کشور ارزیابی کرد و افزود: انرژی یکی از نهاده های اصلی تولید بخش کشاورزی بوده و میزان مصرف آن با درجه مکانیزاسیون و بهره برداری رابطه مستقیم دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با بیان اینکه منابع انرژی از نظر مقدار و وسعت کاربرد در فعالیت های کشاورزی متفاوت هستند، تصریح کرد: توسعه صنعت کشاورزی و افزایش کمی و کیفی محصولات با هدف صادرات و ارز آوری مستلزم ایجاد زیرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مشورتی کشاورزی هرمزگان مکلف به احصای مشکلات کشاورزان هستند

شورای مشورتی کشاورزی هرمزگان مکلف به احصای مشکلات کشاورزان هستند