مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:212022-12-31اقتصادي

وقتی گره های کور 1200 واحد صنعتی در یک کلینیک باز می شود!


گروه گزارش استان های خبرگزاری فارس- سوسن رحمانی؛ پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی امروز برای مسوولان از نان شب هم واجب تر است، چرا که اگر تولید و صنعت رونق بگیر بسیاری از مشکلات کشور و همچنین بحث بیکاری حل خواهد شد.

به همت سپاه استان زنجان کلینیکی در قالب بسیج صنعت استان با حضور تعدادی از دلسوزان صنعت تشکیل شده تا بی منت و به دور از هیاهو و بزرگ نمایی ها به بررسی مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان استان همت گماشته تا برای حل آنها اقدام کنند.

برای بررسی اقدامات این کلینیک به سراغ مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت و معدن استان زنجان رفته ایم تا اقدامات آنها در راستای حل مشکلات صنعت و معدن استان جویا شویم.

سید محسن احمدی، مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت و معدن استان زنجان می گوید؛ صدای اعضای کلینیک به گوش همه مسوؤلان استان رسیده است، هر چند مشکلات موجود در صنعت از جمله تامین سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی و مشکلات زیست محیطی و .

اجازه حضور موثر این کلینیک در عرصه اقتصاد را نمی دهد ولی با این حال با عزم راسخ جهادی و بسیجی اعضای کلینیک، مشکلات هزار و 200 واحد صنعتی به طور کامل در زنجان بررسی کرده است.

صحبت از کلینیک بسیج صنعت و معدن استان است، راکد شدن برخی واحد های صنعتی در زنجان به دلیل برخی مشکلات نگران کننده است، اما امروزه به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گره های کور 1200 واحد صنعتی در یک کلینیک باز می شود!

وقتی گره های کور 1200 واحد صنعتی در یک کلینیک باز می شود!