مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:302022-12-31اقتصادي

ساداتی نژاد: مشکل صادرات مرغ به افغانستان و عراق حل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد در خصوص برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای مکانیزاسیون تولید در کشاورزی اظهار کرد: - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هیچ مشکلی در صادرات مرغ وجود ندارد و مشکلات صادرات به افغانستان و عراق نیز برطرف شده است، گفت: 5 هزار میلیارد تومان از هفته گذشته برای این موضوع اختصاص دادیم و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد در خصوص برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای مکانیزاسیون تولید در کشاورزی اظهار کرد: قبول داریم که کمی این موضوع به تعویق افتاد، اما با جدیت به دنبال اجرای آن هستیم.

وی اضافه کرد: 5 هزار میلیارد تومان از هفته گذشته برای این موضوع اختصاص دادیم و با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم سنددار شدن اراضی کشاورزی نیز گفت: معتقدم اراضی کشاورزی باید سنددار شوند، چون سند هویت کشاورز است.

ساداتی نژاد تأکید کرد: به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان دستور دادم هرچه سریعتر نسبت به سنددار شدن اراضی کشاورزی سرعت ببخشد و نتیجه را به وزارت خانه گزارش کند.

وی درباره مشکلات تولیدکنندگان مرغ برای صادرات مرغ تصریح کرد: هیچ مشکلی در صادرات مرغ وجود ندارد و مشکلات صادرات به افغانستان و عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: مشکل صادرات مرغ به افغانستان و عراق حل شد

ساداتی نژاد: مشکل صادرات مرغ به افغانستان و عراق حل شد