مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:352022-12-31سياسي

راهیان پیشرفت عرصه ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین


رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج دانشجویی عضو ثمربخش و تعیین کننده در دانشگاه است گفت: راهیان پیشرفت عرصه ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین است.

- راهیان "پیشرفت" عرصه ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیج دانشجویی عضو ثمربخش و تعیین کننده در دانشگاه است گفت: راهیان "پیشرفت" عرصه ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازغلامرضا رضایی شامگاه در نشست هماهنگی قرارگاه شهید فخری زاده افزود: امروز افزایش گستره فعالیت های بسیج دانشجویی به شدت محسوس بوده و علاوه بر عرصه های فرهنگی، در حوزه علم و فناوری نیز قدم های خوبی برداشته است.

وی طرح راهیان پیشرفت را عرصه علمی و عملی جهاد تبیین خواند و بیان کرد: امروز که رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را واجب عینی و فوری توصیف کرده اند باید با طرح هایی همچون راهیان پیشرفت از دستاوردهای انقلاب سخن گفته و امیدآفرینی صورت بگیرد.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: همانطور که راهیان نور به یک مانور بزرگ فرهنگی در دانشگاه و بسیج دانشجویی تبدیل شده است، از راهیان پیشرفت نیز باید به عنوان یک رویداد بزرگ علمی در راستای ترویج روحیه خودباوری دانشجویان حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان پیشرفت عرصه ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین

راهیان پیشرفت عرصه ای مهم در راستای تحقق جهاد تبیین