مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:452022-12-31پزشكي

بهترین مکان برای یافتن حیات فرازمینی/ نزدیک تر از آنچه تصور می کنید


باید توجه داشت که متان به تنهایی نمی تواند وجود زندگی را اثبات کند زیرا ممکن است طی فرآیندهای زمین شناسی طبیعی نیز تولید شود.

بنابراین برای اثبات این ایده، - باید توجه داشت که متان به تنهایی نمی تواند وجود زندگی را اثبات کند زیرا ممکن است طی فرآیندهای زمین شناسی طبیعی نیز تولید شود.

بنابراین برای اثبات این ایده، به شواهد بیشتری نیاز است.

گروهی از دانشمندان باور دارند که فرستادن یک کاوشگر مداری برای بررسی توده های بخار آب پرتاب شده از قمر زحل ممکن است بهترین فرصتی باشد که برای کشف حیات بیگانه در اختیار داریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشمندان باور دارند که ممکن است بتوان حیات بیگانه را از توده های بخار آب شناسایی کرد که از سطح یکی از قمرهای زحل پرتاب می شوند.

  یک گروه پژوهشی به سرپرستی دانشگاه آریزونا (U of A)، یک ماموریت فرضی را ترسیم کرده اند که می تواند حضور موجودات زنده فرازمینی را تایید یا رد کند.

  این ماموریت مستلزم ارسال یک کاوشگر فضایی برای چرخیدن به دور قمر انسلادوس (Enceladus) است که یک اقیانوس وسیع آب شور در زیر پوسته یخی ضخیم خود دارد.

این اقیانوس که در نزدیکی قطب جنوب قمر قرار دارد، گاز متان را منتشر می کند و می توان آن را با کمک یک کاوشگر که در مدار آن قرار می گیرد، بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مکان برای یافتن حیات فرازمینی/ نزدیک تر از آنچه تصور می کنید

بهترین مکان برای یافتن حیات فرازمینی/ نزدیک تر از آنچه تصور می کنید