مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 09:502022-12-31بين الملل

جریمه 4 میلیون دلاری شرکت دانمارکی به بهانه نقض تحریم های ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده اند شرکت چند ملیتی «دانفوس ای/اس» با وزارت خزانه داری آمریکا برای پرداخت جریمه در ارتباط با نقض تحریم های ضدایرانی به توافق دست پیدا کرده است.

- یک شرکت دانماکی برای حل و فصل ادعا ها در خصوص نقض تحریم های چند کشور از جمله ایران با پرداخت جریمه موافقت کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده اند شرکت چند ملیتی دانفوس ای/اس با وزارت خزانه داری آمریکا برای پرداخت جریمه در ارتباط با نقض تحریم های ضدایرانی به توافق دست پیدا کرده است.

منابع خبری گزارش داده اند این شرکت با توجه به متهم شدن به 225 مورد نقض تحریم ها علیه ایران، سوریه و سودان با پرداخت مبلغ 4379810 دلار موافقت کرده است.

دولت آمریکا ادعا می کند یکی از شرکت های تابعه دانفوس بین سال های 2013 تا 2017 مبادلات مالی برخی مشتری ها در ایران، سوریه و سودان را تسهیل کرده است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت های مختلف آمریکا در راستای اهداف خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی تحریم هایی را به بهانه های مختلف وضع کرده و جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 4 میلیون دلاری شرکت دانمارکی به بهانه نقض تحریم های ایران

جریمه 4 میلیون دلاری شرکت دانمارکی به بهانه نقض تحریم های ایران