مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:052022-12-31اقتصادي

پیشرفت طرح تبدیل شبکه برق در کردستان به 80 درصد رسید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پیشرفت 80 درصدی طرح بزرگ تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در استان خبر داد.

- هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از 5 هزارو 648 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در استان تاکنون شبکه برق 4 هزارو 508 کیلومتر آن معادل 80 درصد کل شبکه به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با یادآوری اینکه اجرای این طرح بزرگ در کردستان و در سال جاری با سرعت خوبی در حال اجراست، افزود: از این میزان تبدیل شبکه در استان بیش از 960 کیلومتر آن در سال جاری اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

لهونیان با تاکید بر اینکه شبکه برق شهرستان سروآباد و بخش شهری شهرستان مریوان ابتدای دی ماه جاری عاری از شبکه سیم مسی شد، گفت: در مجموع تاکنون شبکه برق بخش شهری شهرستانهای دهگلان، دیواندره و مریوان وهمچنین بخش شهری وروستایی شهرستانهای سنندج و کامیاران و سروآباد به طور کامل اصلاح شده است.

وی بیان کرد: از جمله مزایای عمده استفاده ازکابل خودنگهدار در شبکه های هوایی می توان افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده به مقدارقابل ملاحظه، افزایش ایمنی به هنگام کار بر روی خطوط  و کاهش خسارت ها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی، استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت طرح تبدیل شبکه برق در کردستان به 80 درصد رسید

پیشرفت طرح تبدیل شبکه برق در کردستان به 80 درصد رسید