مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:102022-12-31فرهنگي

بازبینی حضوری بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر آغاز شد


داریوش نصیری مدیر بخش نمایش های خیابانی و محیطی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آغاز بازبینی حضوری آثار این بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نصیری با اعلام این خبر در مورد جزییات اجرایی آن گفت: بازبینی های آثار خیابانی جشنواره از 4 دی ماه در تئاتر شهر با حضور گروه هایی از شهرهای تهران، اراک، قم و دهلران آغاز شد.

  نصیری ادامه داد: هیئت بازبینی بخش خیابانی متشکل از مرتضی وکیلیان، مژگان رضاییان و مرتضی اسدی مرام در ادامه برای بازبینی دیگر آثار راه یافته در این مرحله، سفرهای زمینی خود را آغاز کرد و به لاهیجان و رشت رفت.

در ادامه هم به تبریز، مرند و بناب خواهند رفت.

وی افزود: هیئت بازبینی آثار خیابانی چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در سفر به دیگر شهرهای مقصد خود به همدان، ازنا، آبادان، بوشهر، زاهدان، مشهد، میناب، شاهین شهر، خمینی شهر، یزد و کرمانشاه خواهند رفت و آثار این گروه ها را ارزیابی خواهند کرد.

نصیری با اشاره به حضور هنرمندان 19 استان کشور در این مرحله از بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر گفت: به منظور تسهیل در ارزیابی آثار و افزایش سرعت عمل هیئت بازبینی و دستیابی به زمانبندی دقیق گاه شمار اعلامی فراخوان جشنواره با ادارات کل ارشاد استان های حاضر در این بخش و انجمن های نمایش آنها هماهنگی های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی حضوری بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

بازبینی حضوری بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر آغاز شد