مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:102022-12-31پزشكي

لزوم همکاری اساتید طب سنتی و طب مدرن در حوزه سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: همکاری اساتید طب سنتی و طب نوین نتایج شگرفی در حوزه بهداشت و درمان خواهد داشت.

- دکتر بهمن نقی پور، شنبه 10 دیماه، در ادامه جلسات با اساتید هیئت علمی دانشکده ها و گروه های پزشکی و پیرا پزشکی، در دیدار با رییس دانشکده طب سنتی، و اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشکده گفت: طب سنتی به کمک اساتید توانمند این حوزه، مرحله احیا را پشت سرگذاشته و در مرحله تثبیت و بازتوانی است که این مراحل نیز به کمک و همراهی اساتید دانشکده و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز با موفقیت طی خواهد شد.

وی افزود: در مسیر پیشرفت های علمی و رفع موانع، جایگاه فعلی دانشکده طب سنتی می بایست با همکاری و تلاش مضاعف اساتید و امید آفرینی بین تمام اعضا و دانشجویان، ارتقا یابد و عملکرد محور باشد تا توان مسیرگشایی بین مشکلات مطرح شده افزایش یابد.

نقی پور ادامه داد: همکاری اساتید طب سنتی و اساتید طب نوین نتایج بسیار مطلوبی را به ارمغان خواهد آورد به طور مثال اجرای پروژه های تحقیقاتی و مقالات مشترک بین دو حوزه، چاپ مقالات طب سنتی در مجله طب اورژانس معاونت آموزش میتواند به تبیین و شکوفایی طب سنتی در سطح کشور منجر شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تاکید کرد: در حوزه ساختاری و جذب هیئت علمی دانشکده فعالیت های خوبی با هماهنگی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری اساتید طب سنتی و طب مدرن در حوزه سلامت

لزوم همکاری اساتید طب سنتی و طب مدرن در حوزه سلامت