مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:302022-12-31پزشكي

آماده باش مراکز بهداشتی و درمانی زنجان برای مقابله با پیک هشتم کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با توجه به گسترش سویه جدید کرونا در برخی از کشورهای دنیا، مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان در حالت آماده باش قرار دارند و همه تمهیدات لازم برای مقابله با موج هشتم کرونا اندیشیده شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با توجه به گسترش سویه جدید کرونا در برخی از کشورهای دنیا، مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان در حالت آماده باش قرار دارند و همه تمهیدات لازم برای مقابله با موج هشتم کرونا اندیشیده شده است.

حسن بختیاری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اعلام وضعیت آماده باش بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: پیرو ابلاغیه وزیر بهداشت در خصوص گسترش بیماری کرونا در جهان، ستاد کرونا به صورت اورژانسی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری اندیشیده شد.

وی، تامین اکسیژن بیماران مبتلا به کرونا را یکی از دغدغه ها در پیک های گذشته کرونا در استان عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین اکسیژن فراهم شده و بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان بیمارستان پایلوت کرونا بوده و در صورت نیاز سایر بیمارستان ها نیز آماده خواهند شد اما فعلا نیاز نیست سایر بیمارستان ها درگیر کرونا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مراکز بهداشتی و درمانی زنجان برای مقابله با پیک هشتم کرونا

آماده باش مراکز بهداشتی و درمانی زنجان برای مقابله با پیک هشتم کرونا