مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:302022-12-31سياسي

ایجاد مراکز یادگیری محلی/ ارائه آموزش مهارت های زندگی و حرفه ای


عضو شورای عالی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: یکی از برنامه های این سازمان، ایجاد مراکز یادگیری محلی است که مهارت های مختلف زندگی، حرفه ای و فنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی فرهادی عضو شورای عالی سازمان نهضت سوادآموزی در برنامه روزنه رادیو گفت وگو اظهار کرد: سامانه جامع سواد آموزی در خدمت کسانی است که برای سواد آموزی باید شناسایی و جذب شوند و آموزش ببینند.

  وی با بیان اینکه سامانه جامع سواد آموزی شامل دو بخش آموزش و پشتیبانی است، افزود: بخش آموزش این سامانه شامل استعلام ظرفیت و وضعیت سواد سوادآموزان، ثبت نام، تشکیل کلاس برای آنها، پایان آموزش، برگزاری آزمون ها و ثبت نمرات و صدور گواهی نامه هاست.

  عضو شورای عالی سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه آمارهای مربوط به تعداد سوادآموزان به شهرستان ها و استان ها ابلاغ خواهد شد گفت: تمام نیروهای انسانی در این سامانه تعریف شدند و سوابق آموزش دهندگان و جایگاه و حد و حدود خدمات آنها نیز در سامانه ثبت خواهد شد.

  فرهادی اظهار کرد: اطلاعات و سوابق کارکنان دولت، مؤسسات فرهنگی و آموزشی که به شکل برون سپاری با ما همکاری دارند و هر کسی که به نوعی با سازمان فعالیت کرده است در این سامانه جامع ثبت و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز یادگیری محلی/ ارائه آموزش مهارت های زندگی و حرفه ای

ایجاد مراکز یادگیری محلی/ ارائه آموزش مهارت های زندگی و حرفه ای