مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:452022-12-31سياسي

آموزش وپرورش محل سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است


نائب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش وپرورش محل سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است.

- حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (10 دی ماه) در دیدار با رییس آموزش وپرورش ابهر ضمن گرامی داشت حماسه 9 دی و دهه بصیرت، اظهار کرد: 9 دی تجلی ولایت مداری و بصیرت همیشگی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه همیشه تاکید بر اهمیت و اولویت آموزش وپرورش بوده و آموزش وپرورش نیازمند تحول در همه ابعاد است، ادامه داد: این تحول جز با تشخیص و فهم درست از آموزش وپرورش در مجموعه حاکمیت اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش وپرورش محل سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است، افزود: آموزش وپرورش نجات بخش آینده نظام و جامعه است اما این مهم متاسفانه در مقام اقدام و اجرا مورد اهمیت و اولویت قرار نمی گیرد.

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: با تحولاتی که در سطح جهانی اتفاق می افتد اگر آموزش وپرورش خود را به روز نکنیم نگرانی اصلی این خواهد بود که ما جایی که باید فرزندان خود را درست و در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با نیازهای روز تربیت کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

مجید مرادی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابهر نیز در این دیدار بر چالش های پیش روی این نهاد در شهرستان اشاره و بر ضرورت رسیدگی ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش محل سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است

آموزش وپرورش محل سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است