مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:452022-12-31پزشكي

یارگیری کرونا در مازندران آبی/ مردم بی تفاوت هستند!


سویه جدید کرونا با صعودی شدن تدریجی بیماران در مازندران در حال رنگ گرفتن و جا خوش کردن است اما شهروندان نسبت به این اپیدمی بی تفاوت تر از قبل شده اند.

- زخم خود را برجای گذاشت و خسارت های هنگفتی به بخش های مختلف در کشور و مازندران وارد کرده است.

پس از غالب شدن واکسن و تدابیر بهداشتی بر سویه های قبلی کرونا، روند عادی انگاری، عدم رعایت فاصله اجتماعی و ماسک نزدن به یک عرف تبدیل شد و با توجه به شیوع موج جدید کرونا، ضرورت توجه به پروتکل های بهداشتی بیش از پیش احساس می شود.

طی روزهای اخیر شمار مبتلایان و بیماران شناسایی شده در مازندران به نسبت ماه های قبل روند جهشی یافته است است و در حال حاضر حدود 50 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که طی 24 ساعت گذشته هشت بیمار مشکوک به کرونا در استان بستری شدند، گفت: این بیماران بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

وی با بیان اینکه 33 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی شد و گفت: برای پیشگیری از سویه جدید کرونا باید به پروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارگیری کرونا در مازندران آبی/ مردم بی تفاوت هستند!

یارگیری کرونا در مازندران آبی/ مردم بی تفاوت هستند!