یکپارچه سازی فرایندهای پنجره واحد تجارت الکترونیکی و درگاه خدمات مالیاتی/ تسهیل اعطای اینماد و دریافت کد رهگیری مالیاتیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، کسب وکار های اینترنتی برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و فعالیت خود طبق قوانین و مقررات نیازمند دریافت اینماد و کد رهگیری مالیاتی هستند. - با یکپارچه سازی فرایند های پنجره واحد تجارت الکترونیکی (ecsw. ir) و درگاه خدمات مالیاتی (my. tax. gov. ir)، پیش نیاز های دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب وکار های اینترنتی شامل اینماد و کد رهگیری مالیاتی به صورت همزمان و بدون نیاز به ورود و ثبت مجدد اطلاعات امکان پذیر شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، کسب وکار های اینترنتی برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و فعالیت خود طبق قوانین و مقررات نیازمند دریافت اینماد و کد رهگیری مالیاتی هستند. در این زمینه طبق ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب 1398 بانک مرکزی موظف است با همکاری سازمان [امور مالیاتی کشور]ظرف مدت یک سال پس از ابلاغ این قانون، نسبت به ساماندهی دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی اقدام نموده و با ایجاد تناظر بین آن ها با مجوز فعالیت و شماره اقتصادی بنگاه های اقتصادی به هر یک از پایانه های فروش، شناسه یکتا اختصاص دهد که م برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |