مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:452022-12-31اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد برای توسعه کشاورزی در چهار محال و بختیاری


شهرکرد_ رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری از اختصاص 30 میلیارد تومان خط اعتباری تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیلا منوچهری مقدم گفت: در راستای حمایت از تولید محصولات راهبردی، اصلاح الگوی کشت، بهره وری بهینه از منابع آب و ترویج استفاده از ادوات نوین، یک مرحله خط اعتباری شماره 10 مکانیزاسیون به مبلغ 30 میلیارد تومان به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب گفت: از این مبلغ تسهیلات در برش شهرستانی دومیلیارد و صد میلیون تومان به شهرستان اردل، چهارمیلیارد و هشتصد میلیون تومان به شهرستان بروجن، دومیلیارد و صد میلیون تومان به شهرستان بن، سه میلیارد.

منوچهری مقدم ادامه داد: ششصد میلیون تومان به شهرستان خانمیرزا، یک میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرستان سامان، چهارمیایارد و هشتصد میلیون تومان به شهرستان شهرکرد، دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان به شهرستان فارسان، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به شهرستان کوهرنگ، سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به شهرستان کیار، سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به شهرستان لردگان و دومیلیارد و هفتصد میلیون تومان به طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد برای توسعه کشاورزی در چهار محال و بختیاری

اختصاص 30 میلیارد برای توسعه کشاورزی در چهار محال و بختیاری