مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:502022-12-31دانش

جزییات تکمیل ظرفیت برای ظرفیت خالی کاردانی نظام جدید اعلام شد


جزییات تکمیل ظرفیت برای ظرفیت خالی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زمان ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1401 اعلام شد.

با توجه به مصوبه سی و سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 12 آذرماه 1401 مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال 1401 پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه انجام شود.

لذا ضمن اعلام اطلاعات رشته محل های این مرحله به شرح جداول اعلامی، داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو که در این مرحله به شیوه صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) دفترچه راهنما (14 تیر) و اصلاحات آن (31 مرداد) را مطالعه کنند.

هر داوطلب می تواند حداکثر 30 کدرشته محل را انتخاب کند و تا 17 دی ماه فرصت دارد تا منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیل ظرفیت برای ظرفیت خالی کاردانی نظام جدید اعلام شد

جزییات تکمیل ظرفیت برای ظرفیت خالی کاردانی نظام جدید اعلام شد