مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:552022-12-31اجتماعي

محیط زیست: میزان آلودگی در عسلویه و کنگان دائم پایش می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به رصد و پایش دائم وضعیت آلایندگی زیست محیطی مناطق صنعتی گفت: تمام آلایندگی ها و آلودگی های زیست محیطی از جمله گرد و غبار مورد سنجش و پایش قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرهاد قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر صبح امروز در بررسی وضعیت آلایندگی منطقه پارس جنوبی با اشاره به تصویب رفع آلایندگی و تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه، اظهار داشت: با نصب پایش های آلایندگی وضعیت زیست محیطی مناطق صنعتی از جمله کنگان و عسلویه به صورت مستمر سنجش می شود.

وی از اجرا طرح جامع کاهش و رفع آلایندگی در منطقه پارس جنوبی از سال 1399 خبر داد و بیان کرد: برای اجرا طرح های رفع آلایندگی اقدامات مهمی آغاز شده که به صورت دائم این مهم پایش و رصد می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بر روند اجرا اقدامات نظارت با تاکید بر تسریع در اجرایی شدن رفع آلایندگی منطقه پارس جنوبی افزود: در این راستا چند پرونده قضایی برای مقابله با آلودگی زیست محیطی در دستگاه قضایی استان بوشهر تشکیل شده است.

قلی نژاد با بیان اینکه شرکت های و تأسیسات پارس جنوبی باید در اجرا طرح های رفع آلایندگی اقدام کنند تصریح کرد: صنایع پتروشیمی در اجرا طرح های مقابله با رفع آلایندگی پیش قدم شده اند و تسریع در این طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست: میزان آلودگی در عسلویه و کنگان دائم پایش می شود

محیط زیست: میزان آلودگی در عسلویه و کنگان دائم پایش می شود