مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 10:552022-12-31اقتصادي

آغاز طرح مطالعاتی مزرعه پرورش ماهی خاویار در سد کلان ملایر


مسئول شیلات اداره جهادکشاورزی ملایر از آغاز طرح مطالعاتی راه اندازی نخستین مزرعه پرورش ماهی خاویار 500 تنی استان همدان در اراضی زیردست سد کلان ملایر خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان مسئول شیلات اداره جهادکشاورزی ملایر از آغاز طرح مطالعاتی راه اندازی نخستین مزرعه پرورش ماهی خاویار 500 تنی استان همدان در اراضی زیردست سد کلان ملایر خبر داد و گفت: در صورت اخذ مجوز از شرکت آب منطقه ای برای تأمین حق آبه با حمایت مسئولان شهرستان این طرح قابل اجرا خواهد بود.

مسعود نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ملایر در تولید و ایجاد مزارع تکثیر و تولید ماهیان زینتی رتبه دوم استان همدان را دارد، افزود: این شهرستان در تولید ماهیان سردآبی و گرم آبی گوشتی رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است.

نوروزی به انجام اقدامات و مطالعات اولیه طرح پرورش ماهی خاویار اشاره و مطرح کرد: در حال حاضر به دنبال موافقت اصولی و اخذ مجوز زمین از منابع طبیعی و تخصیص آب پساب سد کلان از امور آب هستیم.

قرار است این طرح را به صورت شهرک اجرا و قطعه های مورد نیاز را به دانش آموختگان رشته شیلات واگذار کنیم.

مسئول شیلات اداره جهادکشاورزی شهرستان ملایر در ادامه بیان کرد: تاکنون 12 قنات در سطح شهرستان و در روستاهایی از جمله کسب، ننج، قوزان و بابلقانی مطالعه شدند که قابلیت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مطالعاتی مزرعه پرورش ماهی خاویار در سد کلان ملایر

آغاز طرح مطالعاتی مزرعه پرورش ماهی خاویار در سد کلان ملایر