مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:102022-12-31بين الملل

افشای همکاری افسران عراقی با شبکه های قاچاق نفت در بصره


دستگاه امنیتی عراق از دست داشتن برخی افسران عالی رتبه این کشور در قاچاق نفت در استان بصره و همکاری آنها با قاچاقچیان خبر داد.

- دستگاه امنیتی عراق از دست داشتن برخی افسران عالی رتبه این کشور در قاچاق نفت در استان بصره و همکاری آنها با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، مسؤولان امنیتی عراق روند تحقیقات درباره یک شبکه قاچاق نفت در بصره را که ابتدای ماه گذشته منهدم شد، افشا و تاکید کردند که این شبکه شامل 50 تن از جمله چند افسر ارشد بود.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق چند روز پس از تشکیل کابینه خود از انهدام یک شبکه قاچاق نفت در استان بصره واقع در جنوب این کشور خبر داد، همزمان یکی از دستگاه های امنیتی عراق فاش کرد که این شبکه قاچاق شامل تعدادی از افسران و کارمندان عالی رتبه است.

طبق بیانیه دستگاه امنیت ملی عراق، ماموریت افسرانی که با این شبکه همکاری داشته و قاچاقچیان نفت خام بصره، سهولت بخشیدن به کار انتقال تانکرها و حفاظت از آنها و صدور پیام های رسمی انتقال تانکرها بود.

این دستگاه امنیتی اعلام کرد، درآمد روزانه حاصل از قاچاق نفت در هر بار تخلف 490 میلیون دینار عراق (حدود 260 هزار دلار) برآورد می شود که میان اعضای شبکه تقسیم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای همکاری افسران عراقی با شبکه های قاچاق نفت در بصره

افشای همکاری افسران عراقی با شبکه های قاچاق نفت در بصره