مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:202022-12-31ورزشي

پروژه رها شده جاده «گناوه- گوره» جان گرفت/ جاده ای که 3 استان را به هم متصل می کند


پروژه جاده گناوه گوره استان بوشهر در مسیر گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد که چندین سال راکد رها شده بود، با تزریق اعتبار از محل سفر مهر ماه سال گذشته رییس جمهور به استان بوشهر عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، محمدتقی صفری فرماندار گناوه صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سفر مهر ماه سال گذشته رییس جمهور به استان بوشهر، دستاوردهای خوبی برای این شهرستان داشت و اعتباراتی برای چندین پروژه در سر فصل های وزارتخانه های نفت، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، نیرو، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان که از دولت قبل نیمه تمام یا رها شده بودند اختصاص یافت و یکی از آنها جاده گناوه - گوره به گچساران بوده است.

وی افرود: برای این پروژه مهم و حیاتی، 26 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که از تعهدات وزرات نفت بوده و پیمانکار فعال سازی دوباره احداث آن را آغاز کرده است.

فرماندار گناوه گفت: اجرای این پروژه رها شده به تازگی از شهرستان آغاز شده است که طول مسیر آن در حوزه استحفاظی این منطقه 35 کیلومتر و مبلغ قرارداد آن با پیمانکار حدود 28 میلیارد تومان است.

همچنین در این پروژه، چهار دستگاه پل بزرگ شامل سه دستگاه پل دو دهانه 20 متری و یک دستگاه پل با سه دهانه 20 متری احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه رها شده جاده «گناوه- گوره» جان گرفت/ جاده ای که 3 استان را به هم متصل می کند

پروژه رها شده جاده «گناوه- گوره» جان گرفت/ جاده ای که 3 استان را به هم متصل می کند